8:00 - 9:00

Bērnu sagaidīšana Purpuros, iejušanās, brīva rotaļāšanās.

9:15 - 9:45 

Brokastis, ēdamvietas sakārtošana un gatavošanās nodarbībām

10:00 - 10:45

P. Vingrošana

O. Logoritmika ar mūziku

T. Praktisku iemaņu apgūšana ar dažādiem materiāliem

C. Logopēdija grupā* -  attīstoši un izglītojoši uzdevumi valodas attīstībai;

P. Radošā nodarbība – zīmēšana, gleznošana, auduma darbi vai veidošana

10:45 - 11:00

Gatavošanās pastaigai

11:00 - 12:30

Pastaiga 

12:30 - 12:40

Gatavošanās pusdienām

12:40 - 13:00

Pusdienas

13:00 - 13:15

Gatavošanās diendusai: ģērbšanās, roku mazgāšana, zobu tīrīšana

13:15 - 15:00

Diendusa/ mierīgas atpūtas laiks

15:00 - 15:30

Nesteidzīga mošanās un gatavošanās launagam

15:30 - 15:50

Launags

16:00 – 16:45

P. Logopēdija grupā* - attīstoši un izglītojoši uzdevumi valodas attīstībai;

O. Logopēdija grupā* - attīstošas un izglītojošas rotaļspēles  runas un valodas attīstībai;

T. Logopēdija grupā* - attīstoši un izglītojoši uzdevumi  runas un valodas attīstībai;

C. Vingrošana;

P. Logoritmika ar mūziku

16:45 – 18:00

Aktivitāte pēc bērna izvēles – individuāla vai kopēja rotaļāšanās, vai radoša nodarbe, vecāku sagaidīšana, atvadīšanās un došanās mājup.


*Logopēdija grupā - darbošanās visiem grupas bērniņiem kopā. Nodarbības vada audzinātāja. Ir iespējamas individuālas nodarbības pie audiologopēda par atsevišķu samaksu.

Purpuros dienas ritms ir balstīts uz mierīgu, bērna vajadzībām pieskaņotu režīmu - tās ir secīgas darbības un notikumi. Mēs nesteidzinām, nebakstām un neuztraucamies, ja kaut kas nesanāk pēc "lielo plāna". Mēs ļaujam bērniem darboties savā ritmā, atbilstoši attīstībai un spējām.

Dienas ritmā ir iekļautas trīs veselīgas ēdienreizes, pastaiga, pusdienas atpūta, kustību, muzikālās un radošās nodarbības. Piedāvājam individuālas logopēda nodarbības pēc vajadzības.

Mūsu pamatfilosofija ir - runāt ar bērnu, pareizi runāt. Mēs mākam saklausīt neprecizitātes un tās labot. 

Mūsu misija ir ļaut bērniem iemācīties runāt pareizi, izteikt savas domas un aktīvi paust savu viedokli.

Mūsu vīzija ir, ka, bērnam pieaugot, viņš veidosies par stabilu personību, kura māk un nebaidās izteikties - kā runā, tā rakstos.